trött tjej

Ja, galet trött. Känns inte som jag har sovit på flera dagar. Var på studentskiva i tisdags, hade galet roligt med mina fina! Dansa, dansa och dansa. Haha, folk trodde vi var jätte fulla eftersom vi inte festar med folk i skolan så är dom inte så vana att se oss hoppa runt och dansa med alla haha. Hade det jäte roligt iallafall! Igår träffade jag Polina och Mychelle. Polina var här hos mig, tog galet roliga bilder! :D Gick och mötte Mychelle nere i centrum sen, fick med mig lite saker också. Vi åt och sen gick vi till mig. Här fixade sig Mychelle för hon skulle på en skiva och så pratade vi med min bror och Moe. När hon gick så gick jag och kollade på BB.
Idag har det vart skola, mycket skratt precis som vanligt. Nu ska jag plugga hela kvällen och få något gjort! Aja, hoppas ni mår super! ... ska plugga nu! Puss!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0