in new york

Yes, kom precis till rummet. Underbar dag. Vi träffade Radu och körde runt i bilen, vi hamnade i Harlem och tittade runt där. Efter det åkte vi till China Town och åt på en restaurang där de går runt med vagnar fullt med mat och så plockar man allt man vill ha. Så mycket gott vi åt, blev helt mätt efter det. Radu lämnade oss sedan vid Moma och vi gick till Rockerfeller Center och tog bilder. Köpte mig ett par UGGS och en klänning på 5th Av. Vi skulle hem men så blev det icke. Vi gick till Madame Tussauds, alltså gud vad läskigt!! Vissa av vax dockorna såg så äkta ut! Man fick se en 4-D film också, skit roligt! Vi gick och gick och gick. Till sist tog vi Subway till vårt hotell. Vi köpte med oss masa frukt och brevid oss här har vi en yogurt and fruit, där man blandar yogurt med vilka frukter, nötter, godis med. Nu sitter vi på hotellet och ska snart sova. Imorgon ska vi gå 08:30 för att göra de sista turist sakerna sedan kommer Radu och vi ska till hans kompis och äta middag typ. Klockan 19:00 börjar en broadway show som vi ska gå på. Aja, vi ska ut på terassen nuuuuuu!! Love New York!

Jag just nu. Det jag har på mig har jag köpt på Victorias Secret. Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0