in new york

Nu sover nog alla i Sverige. Vi kom precis till hotellet, vi har haft underbart väder idag här i NY. Det har vart varmt och skönt. Har hunnit med mycket idag. Såg fridhetsgudinnan i solen och såg massa svenskar. Efter det tog vi oss vidare till hotellet, vilket är väldigt långt. Fixade oss för att äta middag med en av Radus kompisar. Blev en ny kjol med nya skor och så gick vi. Först gick vi en sväng i Central Park, vi gick och åt sedan. Efter det var det Broadway, vi såg The Beatles Rain alltså åh!!!! Helt underbart bra!!! Jag grät så bra det var!! Vi avslutade kvällen på Empire State med den vackra utsikten. Helt oförglömligt. Nu ska vi sitta i rummet, äta frukter och titta på tv! Ni ska få se så mycket bilder när jag är tillbaka i Sverige! Nu ska jag joina min mami, puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0