home

Kom hem i fredags, fredag morgon. Har vart sjukt seg i kroppen för att komma ikapp tiden här, det är lite jobbigt. Lägger mig skit sent och vaknar skit sent. Hur som helst, så saknar jag redan New York alla människor, de gula taxi bilarna, frozen yogurt, starbucks och att bara gå på gatorna. Jag saknar det. Vi kom hem med två fulla väskor hit så när vi kom hem var det bara att packa upp, allt ligger ner slängt i mitt rum och det måste jag fixa idag.
Men i fredags sov Natalia här, vi åt massa skräp och tittade på sex and the city. Vi somnade vid halv sex och vaknade vid två? När jag vaknade så gick jag och köpte mig en iphone nere i centrum som är BÄST. Jag älskar den!! Efter det åkte vi till några kompisar, Ionita and co. Jätte mysigt ju, tevligt att träffa alla igen. Hur som helst, nu ska jag städa mitt rum och tagga till skola imorgon, eller?? Nej men åh, orkar inte med skolan mer! Aja, ska gå nu i ett annat inlägg får ni några bilder! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0