trött

Helt slut! Av värmen och ingen sömn. Vi firade min fasters gudson, vi var på en krog HOME inne i stan, drack drinkar, shotta och pratade. Skit roligt. Vi var trötta så vi gick lite tidigt men vi hade det skit roligt. Träffade Roxana och Tzoncu och vi gick runt lite. Skönt att promenara på natten då det inte är så varmt. Nej, vet ni vad... är inne på facebook chattar runt lite och snart ska jag lägga mig... orkar inte!
Imorgon ska jag sola, äta sushi och kanske gå på konsert :D Nej, nu ska jag sluta skriva! Godnatt bloggen!

Haha, ja... ni får se gamla bilder, från i april.
Jag ska lägga upp bilderna på lördag eller något sånt.
Här är iallafall Tzitzi, Dani, Tzoncu och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0