torsdag

Ja, sitter här och försöker svalka mig lite haha det är skit varmt ute. Vaknade vid halv tolv och klockan tolv var jag ute. Träffade Roxana, satt och pratade med henne och Laura om allt möjligt. Vi gick en promenad till frisör salongen där Laura skulle fixa sina naglar. Dom har gjort det jätte fint här, alltså... det går inte att förklara för ja... ni vet inte hur det såg ut innan. Hur som helst, vi gick till Libel (en kompis) och satte oss framför hans hus och tittade på när hans bror och några till höll på att arbeta i gården. Kom hem precis för att äta och jag ska hoppa in in duschen snart, ska fixa mig och åka mot stan. Födelsedags firande! :D Jag lovar att lägga upp bilder snart, inte än för jag orkar inte överföra bilderna än. Nu ska jag duscha! Feeeett skööönt!!

Bästa Roxana & jag i påskas.
Love<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0