okej...

det var typ hundra år sen jag skrev på bloggen. Mycket har hänt, eller mycket och mycket. Jag har iallafall tagit studenten och hade världens bästa dag i mitt liv. Varför jag har valt att skriva i bloggen igen är för att jag känner att jag behöver det när jag är borta. Här borta. I Rumänien. Det kan vara skönt att skriva av sig lite ibland och så är det roligt att läsa när man kommer hem igen.
Hur som helst, ska inte tråka ut alla med vad jag har gjort och blabla. Nu är jag här. Och då kommer jag skriva bara om vad jag gör här. Vi har packat upp och nu ska vi äta. Sen ska jag ut och fixa min mobil och nummer och sånt, sen får vi se vart dagen tar oss! Men nu stressar min faster mig, ska äta!
Jag skriver mer... JAG LOVAR! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0