in romania

Åh, gud det är sjukt varmt! Hur som helst igår var vi inte ute så länge. Vi var galet trötta så ja. Men vi åt shaorma och Moe älskar det lika mycket som vi. Nu har vi vart på banken, växlat lite pengar och nu är killarna och klipper sig. Senare ska vi träffa min kusin Rux och sen ska vi åka till stan med Cami. Kommer bli fett nice alltså, imorgon åker vi till bergen med alla våra kompisar. Vi får se om jag uppdaterar något under de här dagarna, men jag skriver så fort jag kan! Åh! Jag längtar till imorgon. Nej, nu ska jag sitta med min faster och snacka lite skit. Puss!

Dani under bron(dom har byggt om här, lite svårt att förklara men ja...) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0