rubrik?

Bloggen har fått lida lite, men det är ingen fara... ingen dör om jag inte skriver. Skulle vara lite jobbigt att vara en storbloggare och alltid behöva skriva något nytt och göra alla glada. Hur som helst, i förrigår var det min mammas födelsedag och det firades med att gå ut och äta på södermalm. Det var mamma, daniel, mormor och min morbror. De var jätte mysigt även om min mamma inte alls tycker om att fira sin födelsedag så blev det bra, vi pratade mycket och skrattade en del. Igår var jag i skolan en stund och sen åkte jag vidare till stan vid 11.00 och träffade mamma som slutade jobba. Vi gick runt i stan kollade på skor, väskor och kläder, ska nog köpa ett par UGGS i New York är väldigt sugen på ett par alltså. Hur som helst, åkte till min brors skola där han hade utevckligsamtal och sen vidare till Skärholmen för att köpa maaaat, åh gooottt! Aja, ska bädda min säng sen vidare till skolan, slutar sent idag och kvart över fyra ska jag träffa Sofia... vi ska träna!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0