trött som bara den

Det var ett tag sen, typ. Igår satt jag hemma gjorde ingenting tills Ida sa att dom skulle gå ut till Berns, först ville jag verkligen inte gå... orkade inte. Men sen så bestämde jag mig för att följa med, så det var bara att hoppa in i duschen och fixa mig. Åkte in till stan träffade Ida, Hanna, Jessica och Fanny. Vi drack lite och sen gick vi vidare till Berns. Det var så jävla mycket folk där igår... aldrig mer igen när det är 18 års gräns. Men det var roligt, för vi dansade och allt sånt där typ hela vår skola var där så man kände ju igen alla. Åkte hem tidigt runt kvart över ett kom pappa och hämtade mig, för att jag inte orkade åka hela vägen hem själv. Blev mat på MAX som satte perfekt i magen. Medans jag åt satt jag och pratade med Rocky och Dani, skrattade en hel del också. Pratade med Polina på msn i ett bra tag, vi skrattade också... hahaha... den där tjejen är galen. Love it. Hahaha! Nej, nu ska jag typ chatta med Roxana om mina sjuka drömmar, hoppas ni har haft det bra! Puss!

Jag typ i förrigår, webcam bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0