tisdag

Åhhhh... är så trött! Vaknade super tidigt för att gå till vårdcentralen eftersom jag har haft den här hostan hur länge som helst, jag var där FÖRST endå fick jag vänta i en och en halv timme... roligt liksom. Men jag fick det jag ville och det var hostmedicin jag fick två stora flaskor, var nog världens gladaste efteråt. Efter det gick jag hem och åt och efter maten så somnade jag ju såklart, vem tror ni vaknade nu? Jooo, jag! Det är kålsvart ute:( - gillar det inte alls. Nu känner jag mig seg och sjuk så jag ska nog lägga mig i sängen och dricka te tills mina föräldrar kommer hem. Hoppas ni är friska och glada! Puss!

Jag i Rumänien sommaren 2010, sommar, sol och LJUST ute! Saknar det här så mycket!
(Klännigen är från Gina Tricot och sandelerna fick jag av min kusin Ruxi, men de är köpta i Rumänien)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0