tiden går fort

Gick igenom massa bilder igår på min hårdisk och där hittade jag en massa bilder under min gymnasie gång. Alltså gud vad tiden har gått fort! Det är sjukt. Jag minns första skoldagen så väl, vad vi lekte för lekar, vad folk sa. Då tyckte jag bara vart fan har jag hamnat? Och efter skolan så åkte jag tillbaka till Skärholmen och kände mig så jävla mycket bättre hemma liksom. Ville inte till skolan alls då. Men nu, har jag fina vänner och jag trivs som bara den. Tiden har gått och jag har föändrats, vilket jag tycker är bra. Inte utseende direkt men personlighet, när jag började trodde jag inte att det skulle gå så bra. Nu, ångrar jag ingenting.

Jag är så glad att jag lärde känna Ida, känns så skönt att komma till skolan och veta att hon finns där liksom!
Love<3


Kommentarer
Postat av: Ida

Ååh känner exakt likadant ! Love yoou <3

2011-01-23 @ 16:22:04
URL: http://idaellenemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0