systemkamera

Ja ni, klockan är snart fyra och jag sitter uppe. Har spelat ett spel och jag hade helt glömt bort tiden! Men nu ska jag lägga mig för imogon ska jag på kamera jakt med min fina pappa! Ja, vi ska se vad jag hittar för något roligt imorgon, behöver ju en ny kamera till New York! :D Yes, bara 24 dagar kvar sen är vi där. Bara min mamma och jag. Åh, det kommer blir så roligt! Träffa släkt ska vi också hinna göra där, det gör ju hela resan ännu roligare! Nej, nu ska jag sova... längtar redan till jakten imorgon! :D Puuuusss!

Nikon, Canon, Nikon, Canon?.... ååh... beslut ångessst!

Tagen med Sony a200, guddotter och gudsonen blir oftast mina modeller haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0