skolan

Hej, det var ett tag sen! Men jag har verkligen inte haft tid, har bara pluggat och pluggat. Lagt mig tidigt också för att orka gå upp på morgonen, vilket endå är lika jobbigt. Gud, mitt liv är så tråkigt just nu men jag måste tänka att jag snart åker till New York och det får mig att bli mer peppad och det är en motivation för att jag ska klara av allt jag har i skolan. Efter lovet blir det hårda tag igen, men det ska jag inte tänka på nu... nu är det NY som gäller. Jag har tänkt på det där och jag fungerar bäst genom att ha något att se fram emot och det får mig verkligen att fokusera på mina studier och allt som har med skolan att göra. Jag har väldigt mycket att göra nu sista året eftersom jag var sjuk i ettan och åkte utomlands en massa och när jag väl kom till skolan så hade jag ångest för att jag hade så mycket att göra, men nu... nu är det inte så. Jag vet att jag vill ta studenten med bra betyg och nu har min ångest krypt iväg och när jag vaknar på morgonen så tänker jag bara, nej... nu ska jag dit och göra så mycket som går för att senare vara utvilad. Jag är så stolt över mig själv att jag själv har kunnat komma så långt, för mig är det väldigt stort att inte ha någon ångest alls över skolan eftersom jag har haft det under hela min gymnasie gång. Nu känns det skönt, jag har allt under kontroll och jag kan göra allt bara jag vill och jag vill göra klart allt mer än allt.

Ville dela med mig det här och ja... jag sitter i skolan, har precis haft matte prov så jag passade på att logga in lite snabbt innan jag ska ha ett semenarium och sen plugga till ett annat prov.
Pussss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0