ny vecka gott folk

Ja, vad tycker vi om det? Skönt, oskönt? Jag vill bara att veckorna ska gå så jag kan åka med mamma. Vi pratar om det så mycket, vad vi ska göra och sådär så nu vill man bara åka dit och göra allt roligt man pratar om!

Sitter och tittar på Vakna och kliar mina ögon, de kliar som fan! Måste klä på mig för att sen gå vidare till skolan, tror jag ska sitta kvar till 16.00 för att plugga lite, få lite gjort liksom. Åhh... orkar inte fixa mig alltså, tror det blir att sätta på mig något snabbt och lätt och om ögonen kliar så kan jag inte sminka mig... men vafan är det top model i skolan eller? Ehh... nej, tror inte det va.

Heeey... sexy lady.... I like your flow.... ja, den gamla Shaggy låten spelas som ny på rumänsk radio, nu ska jag fixa mig, puss!

Känner mig så som jag ser ut på bilden, förtvivlad haha... mina ögonnnn!! Jag döör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0