imorgon

Hej alla! :) Åh, idag var det världens onödigaste dag i mitt liv. Åkte till skolan började 10.30 vem tror ni slutar 10.45? Jo, jag. Så jävla irriterande, var bara att åka hem och när jag väl var hemma så somnade jag. Vaknade för en stund sen och ska snart städa mitt rum och fixa lite här. Ska låta pappa gå på sin killfredag (som varje fredag) och mamma är på tjejkväll. Skönt. Moe och Dani är här, men dom bryr jag mig inte riktigt om.

Juste imorgon ska jag jobba som barnvakt till två små tjejer och en utav dom går på det dagiset jag jobbar på. Så det ska bli roligt, först klockan halv tre ska jag vara hos dom. Hjälpa till lite innan kyrkan, alltså förädrarna ska gifta sig, sen ska vi till kyrkan och efter kyrkcermonin ska jag hem med tjejerna och ta hand om dom. Det ska bli roligt och göra något nytt. Men hur som helst, imorgon blir det nog inget bloggande just för att jag kommer vara borta väldigt länge. Nej, nu ska jag fixa något att äta puss!

Såhär känner jag mig just nu, typ helt seg och ingen får se mig. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0