grattis till bloggen!

Idag blir min blogg 3 år. 3 hela år. Helt otroligt, att det gått så fort. Inte så att det känns som igår men endå. Jag tänker tillbaka då Matilda och jag satt och gjorde den här bloggen till mig, vi hade firat nyår tillsammans med massa andra här hemma hos mig och Matilda sov hos mig i tre dagar efter nyår för vi orkade inte göra något annat än att sova och äta (och fixa bloggen). Matilda gjorde klart den precis som jag ville ha den och det var så jag började blogga. Mina inlägg då var så tråkiga, hahaha kollar tillbaka och ser verkligen hur jag har utvecklats, visst... mina inlägg är inte så super roligt nu heller, men haha jämfört med då så är dom här mycket roligare! Så grattis till bloggen! :D
Och vet ni vad? Jag har 8 avsnitt kvar av Grey's Anatomy som jag ska kolla klart på imorgon, nu ska jag sova för imorgon är det söndag och jag vill inte sova till sent för då kommer jag bara vända helt på dygnet och den 10 januari börjar man skolan, sista fucking terminen. Då måste man vara på topp varje dag! .... Nu ska jag sova! Godnatt alla fina där ute, puss! & grattis till bloggen igen!

Ser ni! Grey's Antomy älskar mig också!! Så deså!! Haha, orka vara mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0