första dagen på det nya året

Hej alla! Idag har det verkligen vart en lugn dag, vilket man alltid behöver efter en lång natt. De sista gästerna gick vid 06:00, eller något liknande. Hur som helst, så kom det några släktingar upp till Stockholm igår för att fira in det nya året och idag kom dom hit. Det var väldigt trevligt att träffa dom och dom kommer komma på min student också, haha. Så kan alla andra kusinerna också träffa dom! Det kommer bli så roligt! Sen har jag bara suttit och tittat på Grey's Anatomy, har inte tröttnat än och kan inte se mig tröttna på ett bra tag. Efter jag sett klart den här seongen ska jag ta om alla delar igen. Varför? Jag vet inte, känns bara bra att ha något att göra haha. Jag känner mig sugen på Nestea Peach så jag ska nog ta mig till kylskåpet och hälla mig ett kallt glas med Nestea! Åh älskar det! Min farfar hämtade ju flera flaskor till oss när han kom hit till Sverige och sen när Natalia kom så hämtade hon en flaska, så vi har ju så det räcker. Varför finns inte den där jävla drickan kvar här?! Förstår inte. Gud, vilka problem hahaha! Nu ska jag fortsätta titta på Grey's Anatomy!
Puss på er alla fina!

I Love It! Tänker på sommarlov när jag dricker det här, <3 (bilden är tagen i mitt kök, hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0