2011

Here we go bloggen! Nu är året här, året som jag har väntat och väntat på. Året då jag åker till New York och till massa andra länder och tar studenten! Ni förstår inte hur lycklig jag var igår. Var iallafall hemma, kände mig inte på top för att gå någon annanstans, men jag hade det skit roligt. Satt med mina små söta gudbarn tills dom somnade, dansade, drack skrattade så jag fick ont i magen. Det nya året firades in helt rätt, tycker jag. Nu ska jag fixa mitt rum lite, för släkten från Malmö kommer hit idag. Åh. Första januari firas också in på rätt sätt! SLÄKT är nr1 liksom! Aja, hoppas ni har haft en bra natt/morgon. Nu ska jag fixa mitt rum, puss!

Lavinia och jag. Bjuder på lite fler bilder senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0