resa och resa

Nu sitter jag här, tittar på min bror som spelar GTA typ. Ska snart lägga mig. Men jag kom på en sak. Jag åker om 20 dagar. Om 20 dagar är jag i New York, hur sjukt är inte det? Jag fick ju det som 18 års present och ja, vill inte skriva summan pengar jag fick för att spendera där, för ja... det är lite onödigt ;) Men jag fick en massa pengar. Mamma och jag kommer att ha det BÄST. Bara vi två, åka och titta på allt, äta god mat, shoppa tills man kräks och ta massa bilder. Jag vill NU.

Juste, många undrar vad min pappa jobbar med, varför han reser så mycket. Han jobbar på Ericsson som inköpare, han köper nya komponenter till Ericsson (vilket gör så vi kan prata i telefon). Han åkte idag för att imorgon skulle han ha ett tidigt möte i göteborg men kommer hem på kvällen. Men om en vecka, den 9 februari åker han och är borta i tre veckor, när han kommer tillbaka är jag i NY så kommer inte se honom på en månad. Åh, :( Jag brukar sakna pappa så mycket! Te iubesc pappa!

Nu ska jag sovaaaaa, puuuss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0