skön onsdag

Onsdag, och ja... nu sitter jag och tittar på OC. Gud vad jag saknar den serien, Seth så underbar love him alltså. Hur som helst, åkte och träna lite typ en timme och efter det kom pappa och hämta mig. Vi åkte till telefon plan och åt sushi så jävla gott! Och ja, nu sitter jag här. Ska sova lite och sen ska jag plugga imorgon har jag prov! Aja, hoppas er dag vart bra puss!

Min fina pappa som åker ikväll igen :(

Mhhh, sussshi <3

Vi åkte förbi sätrabadet för att se hur det såg ut, men det var för kallt för att fotta!
så det fick räcka med en bild på pappa och mig :)


Kommentarer
Postat av: michelle

seeeth <3

2011-02-02 @ 20:23:56
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0