måndag, tisdag?

Klockan är över tolv. Alltså är det tisdag, men jag tycker inte det är tisdag tills jag vaknar igen... DÅ är det tisdag. Hur som helst, jag åker imorgon blir det... och det har inte slagit mig att jag ska till New York. GALET. Vet inte vad jag ska säga. Imorgon ska vi packa de lilla vi ska ha med oss typ lite kläder, underkläder, plattång, data och kameran inget mer. Lite kläder menar jag typ ett par jeans och ett par leggings(som jag kan kasta där) och sen några linnen och tröjor then im ready to go! Juste, höst skorna ska med också. Annars inget mer. Ska jag shoppa en hel del där borta. Åh, jag längtar så mycket. Imorgon är jag i New York. 09:15 lyfter vi från de här iskalla Sverige. Aja, ska sova nu skola imorgon, sen ska jag till stan träffa mamma och sen ska vi hem och packa. Klockan 06:30 åker vi hemifrån såååååå ha det gött! Hörs kanske imorgon, men det tror jag nog. Puss!

Här är min bror, mamma & jag i somars. Några dagar efter att vi kom hem från Rumänien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0