in new york

Åh, mina fötter gör ont och min rygg! Vi kom precis till hotellet. Ja, från förra inlägget tills nu har vi vart ute. Herregud, det finns så mycket att se! Köpt tåg biljetter till Philadelphia, vi ska dit på lördag och hälsa på släkt. Ska bli skit roligt! :D Var på The Emipire State Building, herregud vilken utsikt vi ska nog dit någon kväll också. Vi åkte runt och vi gick även lite vilse men det var roligt. Vi hamnade på Battery Park City, skit fint ställe. Vi skulle aldrig gått dit om vi inte gick vilse haha. Vi gick och såg World Trade Center Memorial. Vilken känsla man fick, man blev helt deppig. Vi gick sen vidare till 5th Avanue och shoppade. Vi kom precis till rummet, helt städat och fint och vi ska snart iväg igen. Vi ska till Brooklyn och se lite där. Så nu ska vi iväg! Hoppas ni har det bra! För jag har det SUPER!


Shoppade ihjäl mig på VS, ALLTSÅ KÄRLEK TILL DEN HÄR STADEN!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0