in new york

Sitter på hotellet, har precis vaknat. Här är klockan 08:04 så det är tidigt, i Sverige är det just nu 14:06? Eller något sånt? Ja, men vaknade helt utvilad och mamma sa till mig att hon hade gått ner och köpt starbucks, vanilla latte till mig... så det låg vid min säng och väntade på mig. HÄRLIGT. Min mamma är bäst, hon vet exakt vad jag gillar och inte gillar. Nu har jag fixat mig och vi ska snart ut på stan, jag vet... det är tidigt men vafan vi är helt pigga och vill ut och se. Så vi ska ut och se, hahaha. Åh, det är varmt här nu också. Får se vad vi gör, men jag lovar att jag skriver när jag är på hotellet igen PROMIS! Vanilla latte i mitt hjärta är allt jag kan säga. Så skönt att starbucks ligger så nära oss. Nej, nu ska vi iväg! Puss från älskade New York!

Starbucks, Vanilla Latte. LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0