imorgon

Imorgon är det dagen jag har väntat på sen min 18 års dag. 23 februari, min New York resa. Eller mammas och min resa dit. Jag är nervös, har inte vart det alls men för någon timme sen slog det mig att jag faktiskt åker IMORGON. 09:15 lyfter vi imorgon. Vi är framme, svensk tid 21:00 ungefär... klockan är då typ 15:00 där borta. Så imorgon klockan 06:00 kommer min morbror och hämtar oss. Frukost på starbucks och sen flyger vi mot köpenhamn och tar ett annat flyg därifrån. Börjar bli jävligt nervös, men sådär härligt nervös. Aldrig vart där, vet inte vad som väntar mig. KÄNNER BARA LYCKA NU! SÅ MED DET SÄGER JAG HEJDÅ, vi hörs på bloggen säkert någon dag! ÅH, LYCKA. PUSS!

NEW YORK BABY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0