gamla bilder

Vad mycket bilder det har blivit den sista tiden på bloggen, men jag tycker det är roligt så ja. Här har ni något att titta på medans jag städar lite här hemma!

Mohammed på sin 15 års dag, big love.

Freja & jag i gamleby, vår "teater"

Mychelle & jag var vid Reddas jobb och störde honom lite

Hemma hos Mattis, härliga tider.

På balen i 9:an

Tjejerna på balen

Balen i 9:an

På ellas 15 års dag, haha rolig kväll!

080808, <3

Hahaha vet inte vad jag gör här, typ hoppar ut genom fönstret här hos mig?

En utekväll med Mychelle


Kommentarer
Postat av: michelle

fan vad jag saknar! <3 har så mycket minnen med dig..

2011-02-16 @ 19:55:43
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0