dagens romania bild

Finns inget datum eller tid på den här bilden.
Den här kvällen kommer jag inte glömma. Det var någon gång i slutet av mars 2009. Det spö regnade den dagen i Rumänien så jag satt hemma och hade skit tråkigt. Sen ringer Edy och frågar vad jag gör, han säger sen att alla ska till Bobo och chilla där. Tio Dans (fasters man) syster var hos oss så jag bad henne skjuta mig till Bobo även fast han bor 5 minuter ifrån mig så regnade de, så hon skjutsade mig till honom. När jag kom till Bobo satt alla där. Drack öl, åt nötter och drack cola. Vad mer? Jo... dom rökte cigg helaaa tiden så vi öppnade fönstret och kollade på regnet också. Det var en riktig chill kväll. Vi satt där jätte länge och bara pratade och skrattade. En kväll som jag inte kommer glömma, som sagt. Och bilden tog Tzoncu, han sa att de viktigaste fanns på bilden, Cola, Cigg, Mobiler, Nötter, Choklad och Jag! Haha! Så det så! Saknad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0