ingen lust

Nej, har ingen lust att skriva om min dag när jag inte alls har det i tankarna. Har så mycket annat. Men jag har det bra här, var inte oroliga för det. Har det så bra det går, kom hem idag från sunny beach, helt underbart! På måndag åker jag till fjällen där vi har hyrt ett hus och ska bo ca 10 personer. Det är skönt här, men jag saknar hem. Eller hem, nej... men jag saknar människorna, mitt folk liksom. Men det är som Moe säger, sen när jag är i Sverige kommer jag bara att tänka på Rumänien, därför försöker jag inte att tänka så mycket på att jag saknar hem.

Men jag lever och mår bra!
Saknar min Rebecca.
Puss!

Sunny Beach, helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0