in romania

Ja... jag hade ingen internet där borta. Hade datorn med mig men ingen internet. De här dagarna har vart galet sköna. Bara tagit det lungt men endå druckit, dansat, ätit, skrattat och ja massor med roliga saker. Vi var 10 personer som hyrde ett helt hus med gård och allt. Huset var stort och alla hade sina egna rum, eller man bodde man två och två. Det var skönt att bara komma bort från "verkligheten" om ni förstår. Där borta är det en helt annan sak, man känner ingen, luften känns renare, man bara tar det lungt med sina vänner. Nej, nu har vi beställt mat och ska strax äta. Hoppas ni har haft det bra de här senaste dagarna! Juste! Vi firade Roxana där borta också... grattis min fina vän! :D Puss!

Webcam bild, Moni, Nico, Rox & jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0