in romania

Hej! Hur är det? :) Hehe, jag har det bra här. Solen skiner, 34 grader och umgås för fullt med mina fina vänner! Igår var vi en stund hos Tzoncu men vi gick vidare till Dragos. Där blev det att spela BOLTZ men på shots, haha! Ni kan ju gissa hur alla var, eller alla och alla några styckna. Vi blev kvar till klockan 05:00.

Idag har jag solat en stund och även pratat med Dani och Moe, som såg Prince igår och sa att konserten var skit bra! Jag är så glad att dom är där och ser alla artister som de ville se! Det var fett skönt att prata med dem. Klockan 17.30 kommer Camy och hämtar mig så ska vi åka till stan. Vi ska träffa några utav hennes kompisar och äta, fika och sådär. Senare ikväll ska vi alla härifrån göra något, de kanske kommer till stan och så hittar vi på något.

Åh! Jag är så glad! Kan inte riktigt förklara mina känslor liksom. Åh, allt skulle vara BÄST om mamma, pappa, daniel, isabel och moe var här! Då skulle livet vara GRYMT! Haha, tönt jag är. Aja, nu ska jag äta! Puss!

Älskade Mami<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0