in romania

Åh! Igår är en dag jag inte kommer glömma! Haha, hade så roligt igår! Först firade vi Ionuts syster, skrattade så mycket att jag fick kramp i magen. Pratade även med Moe och Dani i telefon, de är framme i Göteborg och har det bra, förutom Moe som har blivit sjuk :( Hur som helst, när vi åkte från Ionuts syster vid 23:00 så åkte vi till parken där alla satt. Efter ett tag blev vi hungriga så Nico, Camy och jag åkte för att köpa mat till alla. När vi kommer tillbaka så tar Camy, Dragos bil och så åkte vi runt i hela Bukarest haha. Fyfan, skrattade så mycket!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, vi får se. Ska kolla runt lite på nätet nu. Hoppas ni har det bra, puss!

Dragos & jag hemma hos honom. Dragos är nämligen bartender mina vänner, höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0