in romania

Ja, igår var det en lugn dag. Träffade aldrig min kusin utan jag åkte med Camy till hennes kille som bor på andra sidan stan, satt hemma hos honom och pratade med hans familj. Jätte myyysigt. Vi åkte vidare till oss här och satt ute med alla. Gick hem tidigt för att jag var galet trött, men när jag kom hem började jag ladda upp bilder på facebook från resan och det tog ett tag. Gick och la mig vid halv fyra.

Ja, vaknade av att Camy ringde mig att vi skulle till mall och jag kom hem precis. Idag ska jag nämligen på bröllop!! :D Måste fixa mig nu, för Camy kommer om en timme och hämtar upp mig så åker vi. Nu måste jag gå, hoppas ni har det bra i Sverige eller vart ni nu håller hus!

Tre bilder, bild1; Vid parlamentet med Dani & Moe <3 (de näst största huset i världen, efter vita huset)
bild2; Gänget som var vid fjällen, <3
bild3; Moe & jag dansar lite till folkmusik<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0