Lördag

Gud, det var länge sen hurreni ;) Hahah nä, men seriöst. Har haft så mycket i skolan och jobbet att jag vart helt död efteråt. Igår, så kom alla till oss... har inte skrattat sådär mycket på ett bra tag så det var skönt med att ha alla dom här. Blev mycket mat och dricka som vanligt när vi träfffas (när jag skriver "vi" så menar jag famijvänner och släkt) Hur som helt, de sista gick klockan 05:00 igår. Så det blev mycket seriöst snack, skratt och lite gråt hahahaha. Idag då? Jo, idag ska jag till Iuliana och äta mat! Hahaha, hon har gjort paella mhhhm gott! Hur som helst. Nu ska jag iväg, så pussss! 

Love min Mandis! :D <3

  

Kommentarer
Postat av: Paulina

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-11 @ 15:36:35
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0