in romania

Yes! Jag ar har! :D Kan inte skriva med de svenska bokstaverna men det fixar jag lite senare, just nu orkar jag inte. Ah! Igar kom vi fram vid tre tiden, forsta gangen nagon inte vantar pa oss. Blev minst sagt en intressant vag hem, hahahaha. Val framme har hos oss sa gick jag till farfar i koket han blev sa glad att han grat nar han sag oss. Efter det satt vi och vantade pa min faster och Tio Dan. Vi hoppade pa dom nar de kom fran jobbet. Var har en stund sen gick vi mot parken. Det var typ ingen dar, vi traffade nagra killar som bad oss folja med och hamta nagot hos en annan kille pa andra sidan stan, vi tankte ja, varfor inte? Hahaha, det tog sa lang tid att ta sig dit alltsa, men det var fett roligt. Speicellt pa bussen, hahahaha utan att skammas det var en man som typ stank och vara kompisar kastade ut honom ur bussen, alltsa hahahahaha! Helt sjukt. Ja, sen ringde jag alla och alla blev lika chokade och sa att dom kommer ut nu pa en gang. Sa var det ocksa. De kom vi satt inte till sa sent, 23:00 var vi hemma. Vi satt och pratade, skrattade, tog igen tiden liksom. Det ar sa skont att vara har.

Nu ska vi ata frukost och sen ska vi val ut och traffa alla, ikvall blir det mall hela ganget... massa dricka. Varje gang vi ar har ska det finnas sanna natter i mall men vi blir bara glada! Aja, nu ska jag ata lite. Hoppas ni hade det bra, det har vi! :D (bilder far vi se om det kommer, har namligen glomt laddar till min mobil, ska se om jag kan fixa en)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0