dagens romania bild

Länge sen vi körde en, so lets do it!
Datum finns inte länge kvar, men det var förra året i mars. Den här kvällen kommer jag ihåg så bra. Vi var alla i parken det blev sent så vi samlades utanför mig. Vi stog där och drack, skrattade och bara chillade. I början var vi typ 10 personer men senare under natten kom det bara fler och fler. Kommer ihåg att ingen trodde att jag kunde dricka en öl (liten flaska) på 15 sekunder så det var bara upp till bevis! Jag klarade de på 14 sekunder och alla var helt chokade, ingen trodde att jag skulle klara av det. Hahaha, mycket skratt. Senare gick Ady och jag till köket hos oss och åt ost... hahahah ja, flummigt men fyfan vad gott det var! På bilden ser vi, Libel, Papukhe, Akebono, Costin, Bebe och Adys jacka. Hur som helst. Rolig kväll/natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0