tisdag

var hos tandläkaren idag klockan halv åtta!! herregud!! skit tidigt! men det gick bra, kom hem efter det och sov till klockan tio efter det var det vidare till skolan, där det blev att prata med historia läraren om mina rester och jag ska prata med henne på torsdag för att få reda på lite mer om det jag ska göra. sedan var det att gå ner till chokladfabriken och köpa söder te med ida! :D åkte hem och pluggade, fick gjort lite men måste verkligen fortsätta imorgon!!
det som gjorde hela min kväll var att jag pratade med bobo, roxy, mihai och en till kille popi(??) via skype, har skrattat så mycket! fyfan, helt sjukt roliga dom är. i love them! jaja, nu ser jag på film och sen väntar sängen! puuuuussss!!

min gudson har också converse som sin gudmor! marinblååååaaa, vi är coola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0