söndag igen då

helgen har gått så fort! i fredags så fyllde min gudson tre år så vi åkte dit för att fira honom lite smått. blev mat, prat och skratt. andrei är så söt, älskar honom så mycket!! på lördag åkte vi till grönan, fett roligt. kusin och jag åkte bergochdalbanan, popexpressen och flygande mattan mest, resten av tiden gick vi runt och åt. kände mig super gammal där på grönan, alla var så små och helt sådär ÅH GRÖNAN! jag är så trött på grönan, man åker samma saker och man äter samma sak. men det var roligt och trevligt! efter grönan åkte vi hem till oss där vi skulle fira min mormor som blev 80 år i måndags. kom massa folk hit, dansa gjorde vi också. det var ett tag sen man dansade haha. men det var roligt. efter det så skjutsa pappa mig till natalia där jag sov över. mådde inge bra under natten så pappa kom tidigt och hämtade mig på morgonen.
idag, söndag. legat och degat hela dagen och fyfan vad skönt det har vart! ska duscha nu för imorgon är det skola! :D
hoppas eran helg har vart lika skön som min!
pussss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0