sinaia

sinaia, det är ett ställe jag älskar. inte bara för att det är så jävla fint utan även för att jag åker dit varje år och vet vart allt ligger. jag har släktingar där, pappas kusin bor där och han har en dotter som jag älskar! hon är så snäll och varje gång vi åker dit tar hon oss till olika ställen, så jävla roligt. när man bor i huvudstaden är det alltid så mycket att göra, människor, bilar och allt möjligt så när man kommer till sinaia är det så lungt och skönt, man njuter verkligen av allt. jag älskar maten där, känns som den är helt annurlunda och även deras efterrätter, alltså guuud! vet inte hur jag ska förklara vad det är, men typ en ost paj. alltså fyfan! den är känd över hela rumänien och många brukar åka enda dit för att äta den. ah, så jävla god!! sinaia, mitt ställe att verkligen koppla av i. love it and miss it!

iår var vi i sinaia under en dag och vi gick runt i parkerna och åt massa god mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0