natalia j. popovici

du&jag, jag&du. spelar ingen roll, det är vi. jag vet seriöst inte vad jag skulle gjort utan dig, det låter så töntigt men fan... vi skrattar, gråter, är arga tillsammans, vi går genom glädje och sorg, eld och vatten, kiss och bajs... vad du vill! men fan, vad jag älskar när ingen förstår vad vi skrattar åt, när vi pratar genom blickar och våra föräldrar kolla snett på oss när vi stirrar på varandra och höjer ögonbrynen åt alla håll, jag älskar att vi bara kan sitta och inte göra ett skit, verkligen ingenting... du sitter vid datorn och jag vid tven, vi pratar inte, ingenting utan vi bara är. jag älskar att höra din sexiga man röst på morgonen och hur du skriker åt allt och alla när du inte orkar göra något. jag älskar att vi tycker om samma saker men endå inte. jag älskar att prata rumänska med dig, för ingen förstår... inte ens vi ibland. jag älskar sättet du dansar med dina spagetti ben. men det jag älskar mest med dig är att du alltid finns där, vad som helst, så finns du där. jag är verkligen mig själv 100% när jag är med dig, för du också är dig själv och det får mig att känna mig ännu mer bekväm. jag älskar dig så mycket min natalia, så mycket! te iubesc si te mumesc, (hahahah du vet rumäner med deras "frumoasa" är "mumuasa", aja hahahaha) loveeee yoooouuuu!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0