lyckad kväll!

fyfan vad roligt jag hade igår!! mycket dans, dricka och skratt! alltså aaah!! fyfan vad jag skrattade igår, åt allt möjligt. och det var PACKAT med folk igår, alltså PACKAT! blev lite skrik på människor men ja, sånt måste man göra också. kom hem vid fyra? eller något, minns inte. vi blev hämtade av mamma och pappa, fetttt skööönt att åka bil alltså.
senare idag kommer mina söta troll hit, älskar mina gudbarn så jävla myccccckkket!! det finns inga ord alltså på riktigt. mina små söta gulliga underbara gudbarn. men nu ska jag städa och kolla på idol! så, ha en bra söndag!!
pussss!!
min bror & jag igår, tro mig det kommer komma fler bilder!
och jag bjuder på dom här bilderna hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0