bilder

valvaka är det som gäller för mig just nu! och jag vill bara säga en till sak, jag HATAR SD... av hela mitt hjärta. dom bör skjutas, dö. jag vet... jag är grov, men det är verkligen så jag känner just nu. AH! jag förstår verkligen inte!! hur fan kan folk hålla med dom? det är fan läskigt, hemskt... fyfan! nej... vill inte skriva mer om dom, blir bara äcklad och arg!
från något DÅLIGT till något BRA. mina gudbarn var här och dom tog min kamera och fottade en massa, vi alla blev förvånade... för bilderna dom tog blev jävligt fina! hm... nej, bjuder på bilder nu! tog en timme att skriva det här, kollar hela tiden på tv och lyssnar på vad som säger!!!


bilden ovan tog andrei(min gudson)!

bilden ovan tog lavinia(min guddotter)



och de här tre bilderna tog andrei, så fina!


och de här bilderna tog lavinia, hon vet hur man använder zoomen och allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0