ullared(bilder kommer senare)

hahaha! vem trodde att jag någonsin skulle dit? jo, men nu är det gjort. nu har jag sett och vart. det började med en bil resa till jönköping och gud vi pratade så mycket i bilen. mest av allt pratade vi om bröllop och vem och hur och varför blabla. den konverstionen kommer jag nog aldrig glömma för jag skratta så mycket! på vägen såg vi även en död älg, häärligt! vi kom fram till ullared vid 9-10? där vi ställde oss i kö för att vänta på att komma in. jaaa... det var KÖ för att komma in. tur att vi kom då och inte senare för fyfan vad kön blev lång efter det! vi stog inte så länge utan vi kom in rätt så snabbt. väl inne var det fullt med människor som stressade som fan. vi tog det lungt kollade runt, handlade. det blev en del saker, mest typ godis och sånt där smått. annars fanns det inget speciellt sådär, vi stog i kö igen, det tog typ en timme för att skiiiittt seg kvinna stog i kassan, men sen bytte dom ut henne och då gick det fort! vi var klara vid 13-14, så fatta hur stort det är där! vi hade inte ätit något så alla var griniga. vi fyllde bilen med kassar och så åkte vi mot jönköping igen för att äta. det blev donken mat, fyfan vad vi åt. hahaha! på väg hem så sov jag nästan hela tiden och så lyssnade vi på musik, sjöng och pratade. sen får jag för mig att kolla ut i skogen när vi åker bil... tror ni inte jag ser en fucking ÄLG då?!?!?! shit, drömde om den där jävla älgen som kollade ut på motorvägen. fyfaaan.
gud, vad mycket text det blev. äsch. bilder får ni se senare. daniel tog med sin mobil. ska bli roligt att se dom. nu ska jag lägga mig och kolla på tv. får se vad som händer senare idag. nej, gud bara text blev det. hahaha!
puuuusss!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godis på helgen är aldrig fel. ;)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-03 @ 19:19:52
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0