torsdag

Torsdag idag och där med har jag matte på morgonen, ska dit vid 9-10 känner att jag inte kommer orka sitta där så länge även om jag måste. Jag ska fan bli klar med allt nu, jag behöver det! Skulle vara så skönt och få så mycket som möjligt gjort nu innan lovet. Blev inte så sen igår, kollade klart på NCIS och sedan gick jag och la mig. Vaknade för någon minut sedan och som vanligt när jag vaknar sätter jag på tven, vakna på femman och går in på datorn för att se snabbt vad som händer. Beroende? Oja. Nej, nu ska jag upp... bädda min säng, borsta tänderna och fixa mig för att dra mig till skolan! Sååå, puss! Ha en trvelig torsdag :)
Häää, fyller 18 snart! På tisdag mina kära vänner! :D På den här bilden fyllde min bror 2 år, mitt lilla söta troll!


Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Jag kollar lite på tv, funderar på om jag

kanske ska ta och göra något vettigt :P

Vad händer ikväll då?

2010-10-07 @ 08:50:39
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0