onsdag

Vaknade vid elva satte på tven och har suttit här. Ska snart upp och plugga matte för det behövs. Ska bli klar med lite grejer imorgon på matte lektionen så jag måste plugga på lite. Sitter och tittar på rumänska nyheter, alltid någon som mördar någon ute på landet och alltid någon bil olycka. Chattar även med min faster där borta och hon säger att det är jätte kallt och så berättar hon att hon håller på att fixa massor till ett dop, deras andra gudbarn... en gudson har dom fått! Så nu på lördag ska hon på dop. Åååh, tänk vad stor han kommer vara när vi kommer träffa honom. Det är som Sara hon var endå stor när vi träffade henne första gången. Vi träffar henne varje gång vi är i Rumänien och man ser  verkligen att hon blir större och större. Älskar hennes föräldrar så mycket. Så mycket skratt och lycka med dom! Nej, nu ska jag kolla klart och fortsätta prata med min faster, sen blir det plugg! Puss!!
Första gången vi träffade Sara våren 2009!

Bilden är från iår, när hon fyllde hela 2 år! Stor tjej! Sommar 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0