ny vecka

Ja... jag suger på bloggen. Men jag orkar verkligen inte, känns inte som det finns något att skriva. Min helg har vart skit bra hur som helst. I fredags gick jag ut med Ida, Jessica, Hanna och någon till som jag inte minns namnet på. Det var skit roligt! Min pappa hämtade mig sen och vi åkte till donken för att köpa mat, haha hela familjen satt hemma klockan 04.00 och åt donken mat. Var skit sliten på lördagen men det stoppade inte mig inte...nej, åkte till Erica där hon hade fest. Blev mer dricka och dans. På söndagen däremot låg jag och sov hela dagen, förutom två timmar vi var hos mina gudbarn.
Idag... måndag, ny vecka. Skola och jobb. Exakt så kommer det se ut för mig! Men imorgon börjar jag sent så då ska jag till banken och fixa lite andra saker också. Snart börjar biggest loser... typ älskar det programet!! LOVE IT! Nej... Jessica la in några bilder från i fredags, så lägger upp dom här! Puuuussss!!
Tre bilder får räcka, heeee :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0