härlig helg!

Heee! Åh, vilken helg! I fredags så firade vi mig här hemma med släkt och vänner. Det var jätte roligt. Blev mycket god mat och tårta. Väldigt mycket dans, hade ont i låren på lördagen. Fick jätte fina presenter och ja, det var verkligen roligt. Älskar när man träffas och har roligt. I slutet så var det "vi" kvar. Vi som alltid brukar träffas liksom. Blev väldigt sent och jag var jätte trött efter att jag hade jobbat hela dagen också. Sov till klockan halv ett på lördagen och somnade om runt 15.00 och vaknade runt 16.00. Isabel och Matilda kom hit, fixade oss och drack lite för att sedan gå vidare ut. Vi hamnade på spotlight och var kvar där till sent. Vi drack och dansade. Efter det åkte vi nattbussen till rotebro och på bussen åt vi max. Mhh! Nu har jag legat hemma och tittat på greys anatomy med mamma. Daniel är ute och pappa ska snart åka. Men ja, helgen har vart UNDERBAR! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0