godnatt!

Imorgon är det onsdag, där med är jag ledig från skolan! Men jag tror nog att jag ska plugga lite matte så jag gör klart det på torsdag förmiddag då jag har matte. Men åh vad skönt, ska sova ut imorgon och kolla på tv och chatta med människor... kommer säkert glömma bort tiden och inte plugga. Nej, imorgon ska jag vara duktig! Nu ska jag byta om, borsta tänderna, ta bort smink och sådär för att sedan lägga mig och sova. Ska väl kolla på något avsnitt av någon serie... lutar åt greys men jag vet inte riktigt. Nej, nu ska jag gååå! Godnatt alla! Puss!

bilden är från iulianas och titis bröllop, 2008. rip titi, vi saknar dig så mycket!!


Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Det är bra, är lite trött bara :P

Vad har du för dig nu då? :)

2010-10-06 @ 10:57:59
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Emma och Bea

VINN FÄRGADE LINSER!

Vi lottar ut 15 par färglinser med linsvätska+fodral!



Lycka Till! / Emma och Bea

2010-10-06 @ 11:39:58
URL: http://tjugotredje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0