galet!

Det är galet att fylla år!! Inte bara för att man fyller 18 för att alla skriver till en. I love it! Alla som skriver grattis eller sagt det... jag blir så glad!! Det är liksom MIN dag. ÅÅH! Idag har jag haft två salsa lektioner och det gick super! Massa samtal och sms hela dagen. Men dagens bästa var imorse, när familjen väckte mig med tårta, sång och världens bäsa present! Yes!! Åker till USA och fick en massa pengar att spendera där borta! Åker med min mamma, åååh. Jag vill åka nuuuu!! Men den 23 februari är jag iväg! Åååh! Blir nog en lugn vecka, känner att jag behöver det. MEN PÅ FREDAG!!! Då ska det firas hemma och på lördag ska jag uuuut!! :D Åh, ge mig heeelg nu!!
Nu ska jag snart äta middag med familjen och mormor :D PUSSSS !!

Kommentarer
Postat av: michelle

gullefis <3

2010-10-12 @ 19:56:06
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0