demostration!

Jag är så jävla kall och har ont i både hals och fötter!! Men fan vad det var värt det!! Det sägs att det var 10 000 människor på plats mot rasism. Jag älskar att folk samlas och gör något bra! Jag störde mig dock på att de skyllde på alliansen... vi var inte där för att sätta dit någon vi var där för att demostrera mot rasism och SD, eller det var jag där för iallafall. Men åh, vi stod ute i 5 timmar! Vi är så jävla duktiga!! Åh, jag blir så arg så frustrerad över att ett parti som SD har så många röster. Alltså precis som Hitler! Hitler hade 3.3% första gången... SD har fucking 5,7%! Det är sjukt! Jävla idioter!! Nej, ska sluta bli arg. Det vi gjorde idag var bra, jävligt bra. Så till alla som var där idag, bra jobbat! Något du verkligen kan vara stolt över!! Det är viktigt att få din röst hörd och visa vad DU tror på!


Kommentarer
Postat av: Celia

Trodde aldrig de skulle bli så många :o

2010-10-05 @ 14:19:35
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0