dagens romania bild

‎Den ‎13 ‎juli ‎2010, ‏‎11:52:54
Den här dagen vaknade jag skit tidigt för att åka med Sorin och Dani(inte bror) för att fixa min kamera. Vi åkte dit vi skulle betala en summa pengar för att dom skulle beställa in de. Det tog kanske 30 min eller något. Dom lämnade mig hemma. Sedan bestämde jag mig för att gå till Ruxi och vi gick vidare till Sheida, Hoda & Anis. Vi var där ett bra tag och det var så skönt!! Bara sitta där och ta de lungt och skratta! Men efter en stund ringer Dani mig och säger att vi måste tillbaka till SONY så det var bara att åka tillbaka. Sorin kör galet, börjar bråka med en lastbil chafför, vi skrattar men säger inget. Ja, galet! Dom lämnar mig sedan tillbaka här. Vi bestämmer oss för att ha en fest där den 25 juni(tror jag att det var). Åh, minnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0